Kedvezményes Állat-és Növénykerti belépők! A VPDSZ tagjainak!

Kedves Tagjaink!

medvek

Örömmel tájékoztatunk benneteket, hogy az idei évben is tárgyaltunk, és sikerült megállapodni a Fővárosi Állat- és Növénykerttel, hogy a VPDSZ tagjai és családtagjai, partner szervezetei részére kedvezményes belépést biztosítsanak a Fővárosi Állatkertbe.

  

A belépőjegyek érvényesek a Pálmaházba, az Akváriumba és a térhatású moziba is!

 

A korábbi évekhez hasonlóan az Állatkert egy megrendelői csomagban biztosítja a kedvezményes belépők megvásárlásának lehetőségét, így a későbbiekben nem lesz lehetőség a kedvezményes belépő vásárlásra, ezért kérünk benneteket, hogy a szabadságon, betegállományban, illetve nyugállományban lévő tagokról se feledkezzetek meg, mert a megadott határidőn túl nem áll módunkban kedvezményes jegyeket biztosítani.

 

A kedvezményes belépők 2015. december 31-ig szabadon, tetszés szerinti időpontban használhatók fel!

 

Jelentkezési határidő: 2015. május 10.

 

 

Jelentkezés:

KIZÁRÓLAG az alapszervi titkárokon, csoportbizalmikon keresztül és KIZÁRÓLAG a csatolt mellékletben szereplő táblázat segítségével! (Kizárólag a pártoló tagjaink nyújthatják be igényüket egyénileg!)

Kifejezetten kérünk mindenkit, hogy csak a saját alapszervéhez, csoportjához, igazgatóságához tartozó személyek részére rendeljen jegyeket!

Kérjük a kapcsolattartókat, hogy a táblázatban csak az összesített jegyrendeléseket legyenek kedvesek feltüntetni, ne egyenként az igénylőket!

 

Az igényelt belépők darabszáma nincs korlátozva!

 

A jegyek ellenértékét átutalással kell teljesíteni, a szakszervezet által külön erre a célra nyitott „Üdülés, kultúra, szabadidő” elnevezésű MKB 10300002-10366985-49021031 számú számlájára!

Az utalás során kérjük, hogy a megjegyzés rovatba legyetek kedvesek feltüntetni a megrendelő nevét, a megrendelt jegyek darabszámát, illetve az „Állatkert” szót. (Pl.: Minta János, 15 db., „Állatkert”.)

 

Kérünk benneteket, ügyeljetek rá, hogy a befizetések beazonosíthatók legyenek!! A nem beazonosítható befizetéseket visszautaljuk!!!

A fentieken túl kérjük, hogy a megrendelést leadó személy (e-mail-t küldő), a megrendelőlapon feltüntetett személy és az átutalást végző személy ugyan az legyen!

Amennyiben ezek közül valamelyik tevékenységet más személy végzi, úgy akkor legyen kedves a megrendelő nevére hivatkozni, hogy nálunk az adatok összefussanak!

 

Felhívjuk szíves figyelmeteket, hogy azon jegyeket nem rendeljük meg, amelyek ellenértéke 2015. május 10-ig nem érkezik meg a megadott számlára és a késedelem okát nem jelzitek felénk!

 

Jegyek átvétele:

Személyesen: a Szakszervezet központi irodájában (1131 Bp. Fivér u. 4/c.).

Postai úton: a jelentkezéskor megadott címre és az ott feltüntetett személy részére kerülnek a jegyek postázásra elsőbbségivel, értékküldeményként.

 

Budapest területén, csak személyes átvétel lehetséges!

 

A jegyek átvételének pontos idejével kapcsolatosan a későbbiekben tájékoztatunk majd benneteket. Előre láthatóan a május 22-i hét.

 

Felhívjuk szíves figyelmeteket, hogy a megrendelt jegyek lemondására a későbbiekben nincs lehetőség és kérjük, hogy ezzel az Állatkertet se hívogassátok!

 

Kérünk benneteket, a fentiekről legyetek kedvesek tájékoztatni a tagságot.

 

Minden kedves érdeklődőt sok szeretettel várunk!

 

 

Üdvözlettel:

               Holecz Gábor Elnök                                       Szántó Tímea