Kedves Tagjaink!
Örömmel tájékoztatunk benneteket, hogy az idei évben is tárgyaltunk, és sikerült megállapodni a Fővárosi Állat- és Növénykerttel, hogy a VPDSZ tagjai és családtagjai, partner szervezetei részére kedvezményes belépést biztosítsanak a Fővárosi Állatkertbe.
A belépőjegyek érvényesek a Pálmaházba, az Akváriumba és a térhatású moziba is!
A korábbi évekhez hasonlóan az Állatkert egy megrendelői csomagban biztosítja a kedvezményes belépők megvásárlásának lehetőségét, így a későbbiekben nem lesz lehetőség a kedvezményes belépő vásárlásra, ezért kérünk benneteket, hogy a szabadságon, betegállományban, illetve nyugállományban lévő tagokról se feledkezzetek meg, mert a megadott határidőn túl nem áll módunkban kedvezményes jegyeket biztosítani.
A kedvezményes belépők 2015. december 31-ig szabadon, tetszés szerinti időpontban használhatók fel!
Jelentkezési határidő: 2015. május 10.
Jelentkezés:
KIZÁRÓLAG az alapszervi titkárokon, csoportbizalmikon keresztül és KIZÁRÓLAG a csatolt mellékletben szereplő táblázat segítségével! (Kizárólag a pártoló tagjaink nyújthatják be igényüket egyénileg!)
Kifejezetten kérünk mindenkit, hogy csak a saját alapszervéhez, csoportjához, igazgatóságához tartozó személyek részére rendeljen jegyeket!
Kérjük a kapcsolattartókat, hogy a táblázatban csak az összesített jegyrendeléseket legyenek kedvesek feltüntetni, ne egyenként az igénylőket!
Az igényelt belépők darabszáma nincs korlátozva!
A jegyek ellenértékét átutalással kell teljesíteni, a szakszervezet által külön erre a célra nyitott „Üdülés, kultúra, szabadidő” elnevezésű MKB 10300002-10366985-49021031 számú számlájára!
Az utalás során kérjük, hogy a megjegyzés rovatba legyetek kedvesek feltüntetni a megrendelő nevét, a megrendelt jegyek darabszámát, illetve az „Állatkert” szót. (Pl.: Minta János, 15 db., „Állatkert”.)
Kérünk benneteket, ügyeljetek rá, hogy a befizetések beazonosíthatók legyenek!! A nem beazonosítható befizetéseket visszautaljuk!!!
A fentieken túl kérjük, hogy a megrendelést leadó személy (e-mail-t küldő), a megrendelőlapon feltüntetett személy és az átutalást végző személy ugyan az legyen!
Amennyiben ezek közül valamelyik tevékenységet más személy végzi, úgy akkor legyen kedves a megrendelő nevére hivatkozni, hogy nálunk az adatok összefussanak!
Felhívjuk szíves figyelmeteket, hogy azon jegyeket nem rendeljük meg, amelyek ellenértéke 2015. május 10-ig nem érkezik meg a megadott számlára és a késedelem okát nem jelzitek felénk!
Jegyek átvétele:
Személyesen: a Szakszervezet központi irodájában (1131 Bp. Fivér u. 4/c.).
Postai úton: a jelentkezéskor megadott címre és az ott feltüntetett személy részére kerülnek a jegyek postázásra elsőbbségivel, értékküldeményként.
Budapest területén, csak személyes átvétel lehetséges!
A jegyek átvételének pontos idejével kapcsolatosan a későbbiekben tájékoztatunk majd benneteket. Előre láthatóan a május 22-i hét.
Felhívjuk szíves figyelmeteket, hogy a megrendelt jegyek lemondására a későbbiekben nincs lehetőség és kérjük, hogy ezzel az Állatkertet se hívogassátok!
Kérünk benneteket, a fentiekről legyetek kedvesek tájékoztatni a tagságot.
Minden kedves érdeklődőt sok szeretettel várunk!
Üdvözlettel:
Holecz Gábor Elnök Szántó Tímea