Tájékoztatás a 24 órás szolgálat megszüntetésével kapcsolatos további lépésekről

Tisztelt Tisztségviselők, Kedves Tagjaink!

 

Tájékoztatom a Tisztelt Tagságot, hogy a Vám- és Pénzügyi Dolgozók Szakszervezete, a 24 órás szolgálat megszüntetésével kapcsolatban Vágujhelyi Ferenc, Államtitkár úr, a NAV vezetőjéhez fordult és a NAV Szj. alapján tájékoztatást kért, valamint konzultációt is kezdeményezett ebben a kérdésben. 

A rendkívüli hírlevelünkre eddig beérkezett véleményeket, álláspontokat, szakmai alátámasztást szolgáló indokokat ezúton is megköszönöm és továbbra is várom ezeket. Ennek feldolgozását megkezdtük, mindazon túl, hogy álláspontunk szerint ebben a kérdésben a NAV Bevetési Igazgatóságának vezetése, és a bűnügyi,  rendészeti vezetés is mindent megtett és meg is tesz annak érdekében, hogy a 24 órás szolgálat továbbra is fenntartható maradjon.

Reményeink szerint ennek alátámasztására jó példát szolgálhat a készenléti rendőrségnél továbbra is fenntartott 24 órás szolgálat gyakorlata, amelyet vélhetően szintén tanulmányoz a vezetés és az érdekképviselet is. A rendészeti koncepcióval kapcsolatban az állomány tájékoztatása és a szakszervezet bevonása is ezzel kapcsolatban teljeskörűen megtörtént és vélhetően továbbra is így lesz, gondoljatok vissza az ezzel kapcsolatban megtartott rendkívüli közgyűlésre, illetve a szakszervezeti tájékoztatásokra is.

 

Tisztelettel:

Holecz Gábor elnök